Resim Yüklenemedi
Örn: evci, izin, 358, 95/1
Soru Sor | Genel Paylaşım Yap
 
 
 

 
 
Resim Yüklenemedi
 

 
en rahat acemi birlikleri hakkında?
 
 
arkadaşlar bildiğiniz acemi birliklerini yazabilirmisiniz.Neresi rahat neresi değil.Bildiğim kütahya hava çok sıkıntı.Arkadaşım 56 gün inzibat acemilik yaptı 11 kilo verip öyle gitti usta birliğine
 
 

Not: Bu içerik site ziyaretçisi tarafından eklenmiştir.

 
 
 
 
 
 
 
 
YORUMLAR
 
 
 
Resim Yüklenemedi
Fatih
13 Ocak 2017 19:17
01/02/2017 tarihinde KÜTAHYA havacı er olarak gidicem acemilik yapmaya, arkadaşının söylediği gibiyse belki beni geri yollarlar eve :) çünkü 48 kiloyum 11 kilo verirsem ölebilirim :) acemilik bitince artılarını eksilerini paylaşıcam.
 
 
Resim Yüklenemedi
Veysel Can
13 Ocak 2017 19:32
Haha. Sen alırsın. Askere zayıf giden kilo alıp geliyor, kilolu giden zayıflayıp geliyor diyollar :)
 
 
Resim Yüklenemedi
Fatih
13 Ocak 2017 23:44
inşallah kardeşim bakalım artık :)
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
hasan
14 Ocak 2017 17:10
selamun aleyküm arkadaşlar ben 9 doğumluyum muayane kagıdında 4 subat 2017 muhtmelen sevk tarihi yazıyo kendi celpim ağustos alıyo nezaman giderim sizce
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YORUM YAZ
 
 
 
Adınız :
 
 
 
Email :
 
 
 
Mesajınız :
 
 
 
 

"Yorumlarda resim ve youtube videoları paylaşabilirsiniz."

Paylaşmak istediğiniz resmin veya youtube videosunun linkini yorum kısmına yapıştırırsanız ekrana video ve resim basılacaktır.
 

 
 
 

 
SORU SOR & TECRÜBENİ PAYLAŞ
 
Burada
 
Aklınıza takılan her soruyu sorabilir site yönetim ekibi veya diğer ziyaretçilerden cevap alarak sorunuza cevap bulabilirsiniz.
 
Askerlik tecrübelerinizi paylaşabilir yeni askere gidecek kişileri bilgilendirebilirsiniz.
 
Soru sormak veya tecrübe paylaşmak için linki tıklayınız.
 
 
Yukarı Çık