Örn: evci, izin, 358, 95/1
 
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
 
kütahya hava er eğitim tugay komutanlığında askerlik nasıldır
 
 
Merhaba arkadaslar.

Ben 363. kisa donem acemiligi kutahya ve usta birligini de Destek kitalar birligi Bakanliklar/Ankara'da yapmakta olan bir askerim.

Sizlere bir cok konuda yardimci olacak tecrubelerimi paylasmak istedim. Oncelikle kutahya hava er egitim tugay komutanligindan iceriye girdiginiz andan itibaren askerliginiz basliyor.Sizin kayitlarinizi hizli bir sekilde yapip direk giydirmeye basliyorlar.Giriste tugay cantasi diyerek 60 tl lik bir canta satmaya calisiyorlar(sivil biri) sakin ALMAYIN!! size zorunlu diyor ama zorunlu degil. icinde boya,aski,pijama takimi vs var ve bunu devlet size zaten veriyor! kesinlikle o mavi cantayi almayin. Sonra zaten normal istihkaklarinizi bedava aliyorsunuz.Unutmayin devlet askerinden para almaz!

Ben saglik sigortasi yaptirmadim 30 tl cebimde kaldi. Zaten devlet sana bakiyor. Sonra istihkaklarida alinca direk kamuflajinizi giyip bot bagliyorsunuz ve siraya geciyorsunuz. orda kendinizin asker olduguna hala inanamayacaksiniz ??"ulan simdi asker mi oldum diyeceksiniz" ?? sonra saglik kontrolune 3 tane igne vurulmaya.merak etmeyin igneler hastalik kapmamaniz icin. soyluyorlar ne ignesi oldugunu. Cunku millet bin bir dedikodu uydurmus igneler hakkinda ?? inanmayin! Sonra boluge yuruyerek elinizde 3 tane cantayla gidiyorsunuz.

Haftasonu teslim olmustuk cuma gunu o yuzden pazartesiye kadar sadece ictima almislardi. Şansliydik yani ?? Pazartesi egitimler baslar, askerlikte isinize yarayan herseyi ogrenirsiniz. 1.5-2 hafta sonra silah atisi yaparsiniz. Kime sorarsaniz sorun askerligin en guzel gunudur atis gunu. Herkes heyecanli sira bana gelsin diye bekler.Biz 117 kisa donem askerdik ve aramizda o kadar salak vardi ki onlara ahmak yarigi olmadiysa size hic olmaz emin olun ((: sadece omzunuza iyi oturtun gerisi gelir. 3 ses 3 gercek fisek aticaksiniz. Zaten sira size gelmeden kulaklariniz iyice bi cinlicak alisin buna. g3 cok etkili guclu bir silahtir. sesi davul gibi patlar.Sonra askerligin en zor zamani olan tören provalari gelir. o 1 ile 1.5 hafta inanin bitmez! Her gun kufur edersiniz sabah aksam. Etmem demeyin emin olun ediceksiniz. ?? Gunde 3 kere o alana nizami yuruyup gelmek ne demektir yapanlar bilir. Ama o yemin gunu gelip cattiginda oyle bir duygu seline kapilicaksiniz. Benim yemin ederken gozlerim dolmustu.Destan yazmistim ama harf sinirlamasi varmis sorularinizi sorun cevaplicam. Hayirli tezkereler simdiden.

Not: Bu içerik site ziyaretçisi tarafından eklenmiştir.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
YORUMLAR
 
 
/ 9
 
Resim Yüklenemedi
11 Aralık 2017 22:27
Web sitesinden yazıldı
Arkadaşlar merhaba bende kısa dönem olarak kütahyada askerlik yapıcam. Nasip olursa 15 aralıkda ankaradan saat 10 da çıkıcam. Rabbim hepimize hayırlı teZkereler nasip etsin insallah A emanet olun arkadaşlar
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
13 Aralık 2017 00:47
Web sitesinden yazıldı
S.A arkadaslar bende kisa donem askerlik yapacm kutahyada.nasip olursa 16 aralilta teslim olacam.
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
13 Aralık 2017 01:12
Web sitesinden yazıldı
ARKADAŞLAR CUMA GÜNÜ 15.12.2017 BEN DE TESLİM OLACAGIM. BANA ULAŞIN. WHATSAPP GRUBU KURALIM ACİL! **--* 0553 806 06 34 **--*
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
12 Ocak 2018 12:34
Web sitesinden yazıldı
HV.ER EĞT.TUG.K.LIĞI/KÜTAHYA 98/1 çıkanlar buraya yorum bıraksın haberleşelim
 
 
Resim Yüklenemedi
12 Ocak 2018 13:22
Web sitesinden yazıldı
Merhaba Başkan 95liyim. 98/1 Kütahya Havacılık çıktı benimde.
 
 
Resim Yüklenemedi
12 Ocak 2018 13:26
Web sitesinden yazıldı
kardeşim 507 936 5887 whatsapptan ulaş
 
 
Resim Yüklenemedi
12 Ocak 2018 16:45
Web sitesinden yazıldı
S.a gencler 98/1 5536768943 kayseri :)
 
 
Resim Yüklenemedi
13 Ocak 2018 01:01
Android uygulamasından yazıldı
s.a gençler aynı taburda olurz ::)))
 
 
Resim Yüklenemedi
13 Ocak 2018 01:09
Web sitesinden yazıldı
Sa uzun dönem olan var mı
 
 
Resim Yüklenemedi
13 Ocak 2018 01:10
Android uygulamasından yazıldı
bennnnn kardesim
 
 
Resim Yüklenemedi
13 Ocak 2018 03:38
Web sitesinden yazıldı
S.a arkadaşlar bende varım. Uzun dönem 98/1 denizli :)
 
 
Resim Yüklenemedi
13 Ocak 2018 10:56
Web sitesinden yazıldı
Bende deniZliden gidiyorum 98/1 kütahyaya uzun dönem
 
 
Resim Yüklenemedi
13 Ocak 2018 18:50
Web sitesinden yazıldı
ORDU'dan 98/1 uzun dönem :)
 
 
Resim Yüklenemedi
13 Ocak 2018 21:45
Android uygulamasından yazıldı
Erzurum 98/1
 
 
Resim Yüklenemedi
13 Ocak 2018 22:30
Web sitesinden yazıldı
erzurumun neresinden kardesim
 
 
Resim Yüklenemedi
13 Ocak 2018 22:38
Android uygulamasından yazıldı
Horasan sen
 
 
Resim Yüklenemedi
14 Ocak 2018 00:21
Web sitesinden yazıldı
Uzun dönem 05313565244 whatsapptan yazarsınız 98/1??
 
 
Resim Yüklenemedi
14 Ocak 2018 10:22
Web sitesinden yazıldı
Mersin 98/1 Kütahya hava er WhatsApp grubu varsa 05067770646
 
 
Resim Yüklenemedi
18 Ocak 2018 02:08
Android uygulamasından yazıldı
Selamın aleyküm uzun donem Adana 543 933 2101 Ömer..
 
 
Resim Yüklenemedi
26 Ocak 2018 01:29
Web sitesinden yazıldı
sa arkadaşlar 98/1 uzun dönem kütahya muhafız eri 0551 233 9225 grup varsa ekleyin
 
 
Resim Yüklenemedi
26 Ocak 2018 13:57
Web sitesinden yazıldı
İstanbul 98/1 2 şubatta teslim olacağım haberleşelim 05418030204
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
13 Ocak 2018 03:59
Web sitesinden yazıldı
Selamın aleyküm beyler 96lıyım 98/1 a Kütahya hava er komutanlığına teslim olacak istanbuldan gidecek arkadaşlar varsa eşlik ederim 05325782601
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
13 Ocak 2018 18:48
Web sitesinden yazıldı
ACEMİ BİRLİĞİ 98/1 HAYIRLI OLSUN.
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
15 Ocak 2018 01:32
Web sitesinden yazıldı
Selamunaleyküm 98/1 Kütahya watsap grubu kuralım ekleyin 05412127293
 
 
Resim Yüklenemedi
15 Ocak 2018 22:36
Web sitesinden yazıldı
05465684977
 
 
Resim Yüklenemedi
26 Ocak 2018 14:32
Web sitesinden yazıldı
Uğur 05418030204
 
 
Resim Yüklenemedi
7 Şubat 2018 13:01
Android uygulamasından yazıldı
b grubu musunuz. bide nereden gideceksiniz
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
15 Ocak 2018 22:32
Web sitesinden yazıldı
Selamün aleyküm istambul esenlerdeyim otogardan gidicek arkadaşlar mesaj atın ayın 01.02 .18 de sabah kalkıcak şekilde ayarlayalım beraber gidelim
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
15 Ocak 2018 22:34
Web sitesinden yazıldı
Numamaram 546 568 49 77
 
 
Resim Yüklenemedi
1 Mart 2018 18:39
Web sitesinden yazıldı
kardeş beni de ekleyebilirmisiniz 05396915938 usta birliği bizim gitmeye yakın mi öğreniyoruz
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
17 Ocak 2018 19:26
Android uygulamasından yazıldı
merhabalar yokmu gaziantep'ten giden
 
 
Resim Yüklenemedi
29 Ocak 2018 19:26
Web sitesinden yazıldı
kardesim sevk tarihin ne zaman
 
 
Resim Yüklenemedi
26 Şubat 2018 19:22
Web sitesinden yazıldı
Numaram 0541 816 54 56
 
 
Resim Yüklenemedi
19 Nisan 2018 22:44
Web sitesinden yazıldı
Gaziantep den bende gidiyorum 98/2 başka var mı giden
 
 
 
 
 
 

YORUM SAYFALARI
 

/ 9
 
 
 
YORUM YAZ
 
 
Yorum yapmak için üye girişi yapmalısınız.
 
 
 
SORU SOR / SENDE TECRÜBENİ PAYLAŞ
 
Burada
 
Aklınıza takılan her soruyu sorabilir site yönetim ekibi veya diğer ziyaretçilerden cevap alarak sorunuza cevap bulabilirsiniz.
 
Askerlik tecrübelerinizi paylaşabilir yeni askere gidecek kişileri bilgilendirebilirsiniz.
 
Soru sormak veya tecrübe paylaşmak için linki tıklayınız.
 
 
Yukarı Çık