Örn: evci, izin, 358, 95/1
 
 
 
 
 

 
 
Resim Yüklenemedi
 

 
asal başvuru ve tuhaf celp dönemi
 
 
Bugün başvurumu yaptim velakin iki şey dikkatimi çekti. Lisans mezunuyum bana sadece ilk mezun oldugum universiteyi seçtiriyor. Yani iki yilligi.. ve diğeri ise celp donemim agustos 2020. Ben şimdi 11 ay civari bu askerligimi beklicem :(

Not: Bu içerik site ziyaretçisi tarafından eklenmiştir.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
YORUMLAR
 
 
 
Resim Yüklenemedi
Android Telefonu Olanlar İçin Duyuru
***********************
 
Askerlik Tecrübeleri sitesinin android uygulaması bulunmaktadır. Play store yükleme linki : https://play.google.com/store/apps/details?id=enginatalay.askerliktecrubeleri
 
 
 
Resim Yüklenemedi
9 Eylül 2019 14:30
Web sitesinden yazıldı
Bende de mayıs 2020 görünüyor.Şubeyi aradım şubatta gidersin dediler.E devlete kalsa ben ön lisans mezunuyum bana yedek subay olmak istermisiniz diye soruyor :D
 
 
Resim Yüklenemedi
9 Eylül 2019 14:46
Web sitesinden yazıldı
Hocam acikcasi hic birsey anlamadim, sure cok uzun. Basvuruda bana onlisans universitesi sectirdi, ben lisans mezunuyum o nasil olacak dogrumudur orasi ??
 
 
Resim Yüklenemedi
9 Eylül 2019 15:07
Web sitesinden yazıldı
Hocam ben ön lisans mezunuyum e devlette lisans işaretlettirdi sistem bana.2 gün sonra kütüğümn kayıtlı oldugu subeden arayıp sen ne mezunusun diye sordular.Düzelttiler kendileri.Kütüğündeki şubeyi ara.
 
 
Resim Yüklenemedi
9 Eylül 2019 16:11
Web sitesinden yazıldı
Tamam hocam bende bi şubeyi arayip sorayim
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
9 Eylül 2019 16:04
Web sitesinden yazıldı
2000 doğumluyum ocakta muayene oldum şuan askerlik durum belgesinde tarih yazmıyor sınıf ve tertibat bekliyor diyor asal askerlik tercih işlemlerinde diğer statülerde silah altında alınmak istediğinizden dolayı ilk celpte silah altına alınacaksınız bu şekilde yazıyor
 
 
Resim Yüklenemedi
9 Eylül 2019 16:12
Web sitesinden yazıldı
Aceren hocam daha aklimda hic birsey netlik kazanmadi acikcasi. Zevkle askerlik istiyordum 2020 olayi soğuttu o tarihte alacaklar sada hic almasinlar daha iyi
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
9 Eylül 2019 16:46
Web sitesinden yazıldı
şubeden bana verdikleri kağıtta 2020 şubat yazıyor muhtemel sevk olarak
 
 
Resim Yüklenemedi
9 Eylül 2019 17:25
Web sitesinden yazıldı
Şubeyle konustum 2000 dogumlular icin Ağustos 2020 dediler. Daha yaşliysaniz şubat 2020 filan soz konusu oldu. Şube de dertleşecek artik ??
 
 
Resim Yüklenemedi
9 Eylül 2019 17:34
Web sitesinden yazıldı
2020 ağustos mu ? o ne alaka
 
 
Resim Yüklenemedi
9 Eylül 2019 22:51
Web sitesinden yazıldı
Asal basvuru sonucunda agustos 2020 dedi bana , ama şubeyi aradigimda ise 2000 dogumlular icin gecerli gbsnden daha yasliysaniz şubat 2020 filan yapariz soz konusu oldu. 2 gün sonra subeye gidecem ??
 
 
Resim Yüklenemedi
10 Eylül 2019 00:43
Web sitesinden yazıldı
Gittikten sonra buraya yazarsin gene
 
 
Resim Yüklenemedi
10 Eylül 2019 10:25
Android uygulamasından yazıldı
tamam efendim bilgilendirme yaparim
 
 
Resim Yüklenemedi
12 Eylül 2019 12:25
Android uygulamasından yazıldı
hocam şubeye gittim. şubat 2020 için dilekçe yazdım. yd.subay -yd.astubay işlemlerini e devlet üzerinden yapacagimi bildirdiler. ek olarak okul yonunden kafam karışıktı sistemde lisans gozukuyormusum. şuan son netlik kazanmasini bekledigim durum. askere gidecek tarih; şubat 2020 yazdılar mi tamamdir.
 
 
Resim Yüklenemedi
14 Eylül 2019 19:10
Android uygulamasından yazıldı
hocam nasil bi dilekce werdin bnde 2020 şubat ayinda gitmek istiyorum şubeye gittim erken celp dilekçesi yâda erken sevk dilekçesi werecegimi söyledim öyle bisey olmadığını söylediler bana bi yardımcı olurmusun gaziantep
 
 
Resim Yüklenemedi
14 Eylül 2019 19:26
Android uygulamasından yazıldı
hocam benim diyalog hatirladigim uzere şöyle geçti acikcasi: sistemden bakti agustos 2020 dedi , dedim 11 ay askerlik bekleme suresi cok uzun, şubeyi de aradigimda 1995 dogumluyum şubat 2020 aliriz(2000 dogumlulara agustos2020) şubeye ugrayin dediler dedim. ozaman askere erken gitmek istegin için dilekce yazcan dedi tamam falan. bir kagit verdi bisiler yaziyordu en alt satira şubat 2020 tarihinde askere gitmek istiyorum ad soyd imza telefn dilekce tarihi bu kadardi. biraz karışık oldu hocam kusura bakman
 
 
Resim Yüklenemedi
14 Eylül 2019 19:28
Android uygulamasından yazıldı
yok hocam estafurullah sağolasın
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YORUM YAZ
 
 
Yorum yapmak için üye girişi yapmalısınız.
 
 

 
SORU SOR & TECRÜBENİ PAYLAŞ
 
Burada
 
Aklınıza takılan her soruyu sorabilir site yönetim ekibi veya diğer ziyaretçilerden cevap alarak sorunuza cevap bulabilirsiniz.
 
Askerlik tecrübelerinizi paylaşabilir yeni askere gidecek kişileri bilgilendirebilirsiniz.
 
Soru sormak veya tecrübe paylaşmak için linki tıklayınız.
 
 
Yukarı Çık