Örn: evci, izin, 358, 95/1
 
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
 
askerde kalmak
 
 
6 ay askerlik yaptıkdan sonra 6 ay daha yapabiliyoruz fakat ondan sonra yapamıyormuşuz. Ben askerde kalmak istiyorum bunun için ne yapmalıyım .Sınav şansım olmadı.

Not: Bu içerik site ziyaretçisi tarafından eklenmiştir.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
YORUMLAR
 
 
 
Resim Yüklenemedi
Android Telefonu Olanlar İçin Duyuru
***********************
 
Askerlik Tecrübeleri sitesinin android uygulaması bulunmaktadır. Play store yükleme linki : https://play.google.com/store/apps/details?id=enginatalay.askerliktecrubeleri
 
 
 
Resim Yüklenemedi
30 Haziran 2020 10:36
Web sitesinden yazıldı
pertem.msb.gov.tr adresini takip edip sözleşmeli erlik başvurularını takip etmen gerekiyor.
 
 
Resim Yüklenemedi
30 Haziran 2020 10:37
Android uygulamasından yazıldı
hocam tmm eyw da ben bu akşam askerlik için yola çıkıyorum. onu nasıl yapacam
 
 
Resim Yüklenemedi
30 Haziran 2020 10:38
Web sitesinden yazıldı
Sözleşmeli başvuruları açıldığı zaman takım komutanlarınız duyurusunu yapar. Geçen açılan ben (Tğm. olarak) duyurmuştum. Birkaç kişinin formunu da bizzat doldurtup göndermiştim.
 
 
Resim Yüklenemedi
30 Haziran 2020 10:39
Android uygulamasından yazıldı
hocam çok sağol eyw allaha emanet ol
 
 
Resim Yüklenemedi
30 Haziran 2020 10:54
Web sitesinden yazıldı
Sağ ol kardeşim sana da hayırlı tezkereler. Hangi birliğe yolculuk?
 
 
Resim Yüklenemedi
30 Haziran 2020 10:54
Android uygulamasından yazıldı
Isparta merkez komando
 
 
Resim Yüklenemedi
30 Haziran 2020 10:57
Web sitesinden yazıldı
Tahir Yzb.'ya selam olsun :)) inşallah onun bölüğüne düşersin. Tekrar hayırlı tezkereler.
 
 
Resim Yüklenemedi
30 Haziran 2020 11:06
Android uygulamasından yazıldı
eyw hocam o nerde yapıyor ben Iskarta Merkez
 
 
Resim Yüklenemedi
1 Temmuz 2020 11:19
Web sitesinden yazıldı
O zaman farklı yerler kardeşim. Hayırlı tezkereler şimdiden
 
 
Resim Yüklenemedi
16 Temmuz 2020 11:59
Android uygulamasından yazıldı
sozlesmeli er olurken burundan amelyat olup olmamani dikkate aluyorlarmi bi bilgisi olan yardimci olabilirmi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YORUM YAZ
 
 
Yorum yapmak için üye girişi yapmalısınız.
 
 

 
SORU SOR & TECRÜBENİ PAYLAŞ
 
Burada
 
Aklınıza takılan her soruyu sorabilir site yönetim ekibi veya diğer ziyaretçilerden cevap alarak sorunuza cevap bulabilirsiniz.
 
Askerlik tecrübelerinizi paylaşabilir yeni askere gidecek kişileri bilgilendirebilirsiniz.
 
Soru sormak veya tecrübe paylaşmak için linki tıklayınız.
 
 
Yukarı Çık