Örn: evci, izin, 358, 95/1
 
 
 
 
 

 
 
Resim Yüklenemedi
 

 
uzman çavuş olabilmek için dövme olmamamsi sartmi
 
 
uzman çavuş olmak için dövme olmamasını gerek illa yoksa. belli bi dantimi ölçüsü varmı ? ve 6 aylık askerlik döneminde 6 aylık askerliğini bitirdikten sonra eve giden asker kalan 6 ayın maaşını mı öder yoksa net 6 ay yapıp askerliğini tamamlamış mı olur ? askerlik de 6 aylık binasker askerliğini bitirip gidince devlete maddi borçlu kalirmi yani ?

Not: Bu içerik site ziyaretçisi tarafından eklenmiştir.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
YORUMLAR
 
 
 
Resim Yüklenemedi
Android Telefonu Olanlar İçin Duyuru
***********************
 
Askerlik Tecrübeleri sitesinin android uygulaması bulunmaktadır. Play store yükleme linki : https://play.google.com/store/apps/details?id=enginatalay.askerliktecrubeleri
 
 
 
Resim Yüklenemedi
13 Eylül 2019 20:11
Android uygulamasından yazıldı
Zorunlu askerlik 6 ay + olarak 6 ay daha yaparsan sana maaş veriyolar. Asgari ücret üstünde 2000-2500 arası. Yani 6 ay dan sonra çıkabilirsin para filan ödeme olayı yok. Dövme konusuna gelecek olursak internet de bir çok kaynak var. Mesela jilet izi varsa ve aşırı belli oluyorsa uzman asker olamıyormuşsun. Dövme çok büyük değilse ve kıyafetin altında kalıyorsa sorun olacağını sanmam fakat boyunda filan ben burdayım diye bağırıyorsa sorun olur. Bunun cevabını askerde daha iyi alırsın biz ne söylesek boş..
 
 
Resim Yüklenemedi
13 Eylül 2019 20:18
Android uygulamasından yazıldı
eyw kardeşim saol aklıma takılan soru 6 ay askerlik konusuydu cevap aldım uzmanlık düşündüğüm için de o soruyu sordum dediğin gibi. en ısıyı askerlikte net bı cevap almak teşekkürler
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
14 Eylül 2019 14:07
Web sitesinden yazıldı
kardeşim şuan kıta görevinde teğmen olarak söylüyorum. bizim burada iki üç uzman çavuşta kol dövmesi var ve hiçbir sıkıntı olmamış. Her şey gönlünce olsun.
 
 
Resim Yüklenemedi
14 Eylül 2019 15:39
Android uygulamasından yazıldı
eyw dostum saol bu da net bı cevap oldu. teşekürler
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YORUM YAZ
 
 
Yorum yapmak için üye girişi yapmalısınız.
 
 

 
SORU SOR & TECRÜBENİ PAYLAŞ
 
Burada
 
Aklınıza takılan her soruyu sorabilir site yönetim ekibi veya diğer ziyaretçilerden cevap alarak sorunuza cevap bulabilirsiniz.
 
Askerlik tecrübelerinizi paylaşabilir yeni askere gidecek kişileri bilgilendirebilirsiniz.
 
Soru sormak veya tecrübe paylaşmak için linki tıklayınız.
 
 
Yukarı Çık